Zondag rustdag

30 mei 2022 - Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk

Meestal gaan we,als we ergens op vakantie zijn, 's morgens op zoek naar een winkel om broodjes te halen,zo ook hier. Carin had ons uitgelegd waar de winkel ongeveer was dus dat moest goed komen.  Wij vonden het nogal een eind en een hele klim, maar uiteindelijk gevonden. Na dik een uur onderweg te zijn geweest hebben we heerlijk ontbeten. Toen we in de loop van de dag even bij Carin en Rene waren bleek dat we helemaal verkeerd waren gelopen en er wel een veel kortere weg is. Ik zeg training dag 1.....check. Om 1700 uur zijn we met de hele groep op de foto gekomen om daarna uit eten te gaan bij de pizzeria. Na het eten op het plein naar de opening geweest voor deze week. De verhalen en de muziek die je daar hoort,komen enorm binnen en doen me steeds meer beseffen waar we hier voor zijn. Maar ook dat je hoort dat er weer een doorbraak is in een kankervaccin, dat geeft je nog meer kracht om nog meer geld binnen te willen halen zodat, zoals ze hier zeggen,  onze kleinkinderen straks kunnen zeggen, vroeger ging je dood aan kanker! Iedereen een fijne dag doneren mag.