Maandag en dinsdag in één

31 mei 2022 - Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk

Maandag is hier de dag dat je kunt helpen als vrijwilliger van de groep.  Maar waar wij ons voor opgegeven hadden was vol,dus een daggie rust. En dat was nodig voelde ik. Vind het nog heel moeilijk om een goed ritme te vinden, wanneer ik moet rusten of toch nog even door kan lopen,klimmen. De week voor ons vertrek ben ik nog bij de huisarts geweest omdat ik het zo benauwd had en heb toen voor 5 dagen prednison gekregen, deze leek op de 4e dag eindelijk wat te gaan doen zodat ik van de huisarts nog 5 dagen erbij kreeg. Maandag in de avond werd ik toch weer benauwder. Dus dinsdag hier even naar de medische post geweest om mijn longen even weer te laten luisteren en gelukkig klinken die goed ...dus donderdag gewoon starten. Dinsdag morgen werden we wakker met regen, omdat we zo hoog zitten hier was het hele dorp verdwenen in de wolken en zaten wij echt in/boven de wolken. Het was de hele dag een prachtig schouwspel van de wolken , zo in eens was het potdicht van de mist en binnen een minuut komt de zon er door en is het zicht weer prachtig. Bijzonder om te zien. In de middag zijn we nog naar een meertje gereden die op 2800 meter hoogte ligt. Daar was ook nog kans dat er sneeuw lag,maar helaas het regende zo enorm en de sneeuw was verdwenen. Maar wel een prachtige omgeving. De ijle lucht was niet heel fijn  maar dat namen we maar voor lief. Daarna hebben we een nog even een sticker gekocht voor op de kaars die we laten branden op de berg. Morgen gaan 3 van onze groep de Alpe 'd HuZus fietsen, dus die gaan we dan aanmoedigen zodat zij ons donderdag kunnen helpen en aanmoedigen. Tot zover eerst maar weer even.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sebastiaan Brandenburg:
    31 mei 2022
    weer mooie foto's ook die op FB. Mooi om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Beetje balen mbt de lucht Wenny.
  2. Rolien:
    31 mei 2022
    Mooie berichten Wenny, fijn dat het goed gaat... en dat je donderdag kunt lopen. 😘